REKLAMACJE I ZASADY ZWROTU

REKLAMACJE 

Robię wszystko by moje produkty i usługi były jak najwyższej jakości, pomyłki czasem się zdarzają.

Jeśli otrzymałaś  niepełnowartościowy produkt – koniecznie napisz do mnie na kontakt@malgosialapiuk.pl.

 Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, w miarę możliwości o prześlij opisu wady lub usterki zapoznam się z wiadomością i postaram się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem. 

Na wszystkie wiadomości odpowiadam od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00.

Zwykle nie zajmuje mi to dłużej niż 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz ode mnie informację zwrotną do 14 dni od otrzymania Twojej wiadomości. 

ZWROTY

W przypadku zakupu produktów cyfrowych (kursów online, webinarów, e-booków) nie przysługuje prawo do zwrotu – podczas składania zamówienia proszę o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informuję, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.